Ehm

Har egentligen inget vettigt att komma med för tillfället. Hade en mysig kväll med min fina boyfriend igår, dock somnade jag mitt i filmen, börjar bli vana nu hehe. Sedan tog jag mig upp 7.15 imorse för att ta mig till stallet. Mysigt att vara där på morgonen, jag har även börjat tycka om att mocka vilket man kan göra på morgonen. Avkopplande och man ser snabba resultat! 

Vi har ju även fått ridhuskort nu så red dit med Thor. Orkar inte skriva så mycket mer om stallet men Thor kändes jättefin i början och Armani och Pippin såg väldigt fina ut. 

Efter stallet handlade jag och Morteza, käkade på Max och åkte hem och sov medan Jennie och Adrian bakade. Sedan hjälpte jag till lite också, bidrog med en Rocky road! 

Nu ikväll har jag varit hemma med familjen, känns som att det var längesen sist. Ska nu sova för att orka upp tidigt imorgon igen. Känns lite tomt när jag i princip sovit med morteza varenda natt nu senast. Imorgon är planen stallet, hinna plugga lite med morteza och sedan vara med My på kvällen. Var ett bra tag sen sist så vi har nog en del att prata om. 

Ha en bra fortsatt kväll! Jag ska försöka skriva lite roligare inlägg framöver, könner mig lite inspirationslös för tillfället.



/Ida-Maria 
2 kommentarer
Sara

Åh vad söt, låter som en härlig dag :)

Fani

Så jäkla gott med fruktsallad ju. Varit sugen på det länge nu!