Presenter 16-årsdag

Anders Petter chokladfondue set som jag velat ha lääänge haha.
Kameraobjektiv för att fota i mörker 
Beigea benlindor som matchar vårt nya schabrak 
Ridbyxor, ett par röda och ett par beigea 
 
Tobbe Larsson hästolja 
Real techniques sminkborstar 4-pack
Ridhandskar rosa bandet 
Armband
Fick ingen bra bild på denna men ni ser hur mysig den är. En filt poncho liknande grej, hur mysig som helst!
Från Monica och Dick fick jag ett presentkort på Gina och en mössa!
 
+pengar och höjt belopp jag får varje månad

Till helgen kommer släkt och vänner och firar. Vi firade idag då vi inte kommer hinna imorgon, inte mig emot då jag får öppna presenter en dag innan haha! 
 
Kvällen spenderas med mamma och pappa utan Adrian tyvärr, att vara utan Ida kan jag däremot leva med ;-) Vi ska käka lite godis och kolla ninja warriors, bra avslut på denna blåsiga men roliga dag. Vart trött redan vid nio, haha. 
 
/Jennie 
 
6 kommentarer
Annonym

Att bero på ingeting, vad har du sökt i förstahandsval på gymnasiet?

Emelie Appelblad

Åh real techniques borstar är helt underbara!

Louise

vilka fina saker :D

Amanda

grattis, fina saker real techniques borstarna är bäst!
kolla gärna in min blogg senare då jag kommer göra sminktutorials osv!

Sabina

Vad kul, fina grejer! Grattis!

tommy

grattis på födelsedagen =)