-

Idag har varit en lite blandad dag. Har tagit det rätt lugnt på förmiddagen med morteza. Sedan åkte jag till stallet och red Armani. Idag var dock ingen bra dag för mig, Armani kändes fin men jag kände mig bara frustrerad och ledsen. När jag mår så är det lika bra att jag inte rider, för tillfället har jag ingen strategi för att ta mig ur det läget under ett ridpass. Målet är väl dock att jobba på det och lyckas lösa det där och då, men är inte riktigt där än. 

Nu är jag i alla fall på väg till Coop på örnäset för att träffa morteza där. Vi ska handla och sen hem för att se film och mysa hela kvällen. Är lite rädd för att använda morteza till att vända humöret då jag inte vill vara beroende av någon annan. Känns dock som att jag lyckades vända det innan jag åkte, men det kanske bara är jag som lurar mig själv. Eller så övertänker jag ;-) 

Annars så är det en fullspäckad dag imorgon. Ska till stallet, handla, baka osv. Sedan ska jag vila, känns som att jag håller på att bli sjuk. Har ett konstigt illamående som inte ger sig. Håller tummarna att jag inte är sjuk under lovet. 



/Ida-Maria 

1 kommentar
Sabina

Låter verkligen fullspäckat, hoppas du håller dig frisk! :)