Snöstorm och hämtpizza

Idag var det tvärtemot det här vädret haha! 

Vilken snöstorm det var idag, resulterade i en blöt Jennie och två blöta hästar haha. Pippin kändes ganska trött och inte som sig själv, vilket kan bero på vädret. Men skötte sig ändå bra. 

Armani skulle bara få jogga och sträcka ut ryggen i låg form idag. Han var tittig och pigg så det vart kanske inte så mycket lösgörande men jag höll mig till planen. Gjorde skänkelvikningar i låg form i trav, kämpade med att dämpa takten osv. Tillslut kändes det bra och han fick gå in i sin torra Box och äta mumma bredvid en grisig Thor som tycker det är roligare att måla om boxen med maten än att äta den haha. 

På tal om mat, jag och mamma är nu på väg hem. Vi ska hämta upp en pizza efter vägen sen far jag till Adrian och sover där. Skön början på lovet! 

Och på måndag fyller jag 16 och får börja övningsköra!!!! 

/Jennie 


1 kommentar
Robex Lundgren

söt