lov

Dagen idag har varit blandad och fylld av allt möjligt. Film på svenskan = nice, fick tillbaka so-provet = B = helt okej, tema fördomar på nästa so-lektion = nice, pussar av min finaste på lunchen = nice. Dans på idrotten = så onice det kan bli, Jennie lurade mig att hon brutit benet = onice, körkortskurs med noll fokus eller ork till koncentration = onice. Men så lyckades jag skriva klart min argumentative essay vilket var väldigt skönt. 
 
Nu har jag ätit kvällsfika, hehe. Ska gå och lägga mig för att vara utvilad inför morgondagens jobb. Det är knattepåskläger som står på schemat. Ska nog mest troligt sova hos Morteza också så jag håller tummarna för en väldigt bra dag. 
 
Kolla här för fler bilder på lyxiga hotellrum!!
http://www.skonahem.com/inspiration/sovrum/Varldens-lyxigaste-hotellrum
 
/Ida-Maria 
1 kommentar
Robex Lundgren

snyggt