Den där Pippin

Godmorgon!
Gårdagen var trevlig om än det blev många timmar i stallet. Jag promenerade Armani på banan med allt dressyrstaket och han brydde sig inte det minsta. Han var nog lite mättad efter förrgårdagens "uteritt". Sedan drog jag mig ut på en promenad med Thor och Jennie, Jennie red och jag fick springa med. 
 
Tävlingen tyckte jag flöt på väldigt bra. Jennie startade dock ca 19.00 på kvällen så det blev en lång dag. Pippin skötte sig klockrent på framridningen, men så tjurade han ihop på banan då han blev rädd. Så ingen galopp blev det (hans starka sida) så det var verkligen jättetråkigt. Men men, att bli rädd är sånt man måste träna på också. Han såg fin ut i traven i alla fall, hehe. 
 
Nu ska jag ägna morgonen åt mitt UF-företag och sedan göra mig redo för knattelektioner. Är inte helt frisk så får se om rösten håller, hoppas det! 
 
Saknar att rida dessa två :/// 
 
/Ida-Maria 
 
 
 
0 kommentarer