housewife

Godmorgon!

Har de senaste dagarna känt mig lite omotiverade, trött, seg, sur, grinig osvosv. Men idag har det vänt vilket är väldigt skönt. Istället har jag varit på topphumör och har fått massvis av saker gjort. Men det skriver jag om sen! Nu är planen att sätta mig och göra ett inspirationskollage som jag sedan kan hänga upp i rummet. Såg en kille som skrivit alla sina "future goals" och jag blev så lycklig när jag läste dem. Allt från att simma med en sjöjungfru till att dra på road trip genom hela USA. Så det ska jag göra, ett stort papper med mina future goals! Om jag lyckas göra klart det lägger jag upp bild här på bloggen! 
 
/Ida-Maria
 
3 kommentarer
...

En fråga till dig Ida, vilket gymnasieprogram läser du. Och vad tycker du om de gymnasieprogrammet?

Svar: Svarar i ett inlägg :)
Jennie och Ida-Maria Looi

Anonym

Vilka dagar kommer ni att rida lektion på stallbalans

Svar: Svarar i ett inlägg :)
Jennie och Ida-Maria Looi

Julia

Fantastiskt fin ponny!

Svar: Tack visst är han :D
Jennie och Ida-Maria Looi