23 augusti

Finner ingen motivation till att blogga, så fort jag sätter mig för att skriva ett inlägg blir jag helt matt i huvudet och hjärnan formulerar inga ord. Har massor av ämnen jag vill skriva om men jag vill få till bra inlägg, inte bara massa ordbajs. Men jag hoppas att jag får tillbaka skrivlusten tills skolarbetet drar igång igen. 
 
Hur som helst, jag behöver nog ingen större inspiration till att skriva om dagen. Jag har ridit Armani på banan i skritt, start, stopp, sidvärts osv. Red även Thor på banan för att låta honom tänka lite. Han satt fast i högersidan sådär som han gör ibland och det kändes inte så bra som förra gången. Men oavsett känner jag mig väldigt hemma på honom, han är den enda jag hoppar upp på utan att skritta fram för hand och han är den enda jag litar på till 100%! 
 
Armani lasttränades och han skötte sig perfekt. Nu blir det snart att börja stänga bommen bakom honom också! Jennie har ridit Merrie och Röde så vi har hunnit med massor idag. Vi har även varit med om en älg som sprang rakt igenom Pippin och Tropics hage. 
 
Nu väntar vi på Maria och Peter som ska komma på middag vilket ska bli trevligt. Det blir curry från Malaysia och sötsura räkor, gott! 
 
 
/Ida-Maria 
 
2 kommentarer
Elin Bergman

fin bild! :)

Svar: Tack! :)
Jennie och Ida-Maria Looi

Elina

Vad fint hästen hoppar! :D

Svar: Visst gör han! :D
Jennie och Ida-Maria Looi