Pustar ut efter en lång dag

Lillebebisen gjordes fin idag med knoppar och benlindor. 
 
Dagen orkar jag inte gå in på nå ingående, Pippin skötte sig, Merrie skötte sig, barnen skötte sig, USS skötte sig haha. Så har inte så mycket att säga. Bilder är tagna på både Thor och Pippin och dom kommer upp lite överallt. Dagens stallvistelse var upp mot 11 timmar, känner mig helt slut i huvudet så imorgon får jag sova ut lite. 
 
Morgondagens planer för min del: 
Ha lektion för Ella och Tuva 
Jogga Thor i indian hacket
Rida Pippin i indian hacket 
Ifall jag hinner rida Merrie ett tag på banan ifall AK vill 
Städa skåpet 
Äntligen få vara med Adrian 
 

Har sett att reklamen på bloggen kommer för headern och det stör mig väldigt mycket, vi väljer inte att ha reklamen så vi kan inte ta bort den så ni får helt enkelt leva med det haha. 
 
Godnatt!
 
/Jennie 
 
 
 
3 kommentarer
Linn

Vilken fin häst!

Joe

Hoppas du får en fin dag! :)

tuuva wayer

gud va söt! vad är det för ras? kram